Stoiska targowe – jak uczynić je interesującymi dla odwiedzających targi?

Stoiska targowe – jak uczynić je interesującymi dla odwiedzających targi?

W zależności od branży i typu danych targów branżowych, a także wymagań wobec wystawców, swoje produkty i usługi może na niej prezentować kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt czy nawet więcej firm. Tłok i pośpiech doprowadzają do tego, że, jeśli nie uda nam się zwrócić na siebie wzroku przechodzących obok uczestników targów, nasze stoisko będzie świeciło pustkami, a przecież na targach chodzi właśnie o bezpośredni kontakt z jak największą ilością wartościowych osób.

Jednak bez obaw, ponieważ jest wiele sposobów na to, jak urozmaicić swoje stoisko i sprawić, że będzie ono atrakcyjne dla odwiedzających, zarówno już na pierwszy rzut oka, jak i przy dłuższym pozostawaniu w jego pobliżu. Najistotniejsze z nich dokładnie opiszemy w dalszej części tego artykułu, tak, aby każdy wiedział, na jakie aspekty położyć największy nacisk, planując swoją zabudowę na targach branżowych.

Urozmaicenie stoiska elementami interaktywnymi i multimedialnymi to świetny pomysł

W miarę możliwości warto także wziąć ze sobą na targi prototyp nowego produktu bądź po prostu testowy egzemplarz dotychczasowo wypuszczonych na rynek modeli. Nie w każdej branży będzie to niestety możliwe, ale można też np. wspomagać się makietami maszyn czy budynków, aby przynajmniej zasygnalizować, jak wyglądają one w rzeczywistości.

Na nowoczesnym stoisku targowym nie powinno też zabraknąć monitorów, na których można puścić różnego rodzaju prezentacje, spoty reklamowe, zapowiedzi nowych produktów i nie tylko. Niektórzy wystawcy decydują się także na urządzenia elektroniczne pozwalające na większą interaktywność, takie jak choćby gogle VR czy tablety, ale oczywiście nie jest to obowiązkowe.

Wygodna przestrzeń do komunikacji jest kluczowa

Kiedy już uda nam się przyciągnąć uwagę odwiedzającego elegancką konstrukcją czy ciekawymi produktami wystawionymi na ladzie, przyjdzie czas na to, aby przekazać mu więcej informacji i spróbować pozyskać go jako klienta, partnera czy inwestora. Profesjonalnych, dłuższych dyskusji nie prowadzi się, a w każdym razie nie powinno się prowadzić na stojąco. Jeśli przestrzeń na to pozwala, warto na swoim stoisku umieścić stoliki i wygodne krzesła (alternatywnie mogą to być chociażby stoliki barowe i hokery, a nawet sofy z ławą – opcji jest wiele i każdy może łatwo dopasować coś do specyfiki targów oraz swojej firmy).

W dobraniu odpowiednich elementów pomoże specjalista – wykonawca wysokiej klasy zabudowy targowej, a więc na przykład https://www.expotextil.pl/stoiska-targowe/. Kto wie, może właśnie dzięki rozmowie przeprowadzonej w takiej przyjaznej atmosferze uda się rozwinąć firmę i wprowadzić ją na zupełnie nowy poziom. Targi branżowe bywają niebywałą szansą, zwłaszcza właśnie dla firm znajdujących się na etapie dynamicznego rozwoju bądź chcących ten etap rozpocząć, ale nic z tego nie wyniknie, jeśli firma nie zaprezentuje się z dobrej strony i nie przekona do siebie uczestników targów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.