Gadżet reklamowy z logiem Twojej firmy, to coś więcej niż nośnik reklamy. To świetny sposób na budowanie więzi z klientem, czy z partnerami biznesowymi. Gadżety reklamowe możesz dołączyć do zamówienia, zabrać na targi branżowe, czy rozdać na spotkaniu biznesowym. Kluczem do efektywności takich działań jest jednak dopasowanie gadżetu do odbiorcy. Na co zwrócić uwagę przy wyborze gadżetów reklamowych?
Postaw na użyteczność
Jedno jest pewne – każdy z nas lubi dostawać prezenty. Co jednak sprawia, że jednych używamy, a drugie lądują zapomniane na dnie szafy? Kluczem jest użyteczność. Jeśli więc chcesz, żeby gadżet stał się skutecznym nośnikiem reklamy, musisz zadbać o to, żeby klient chciał korzystać z niego na co dzień. Z tego względu warto wybierać gadżety reklamowe użytku codziennego. Mogą to być na przykład długopisy, kubki termiczne, torby materiałowe wielorazowego użytku, czy bidony na wodę. Bardzo popularne i chętnie wykorzystywane są obecnie gadżety związane z ekologią. Świadomość ekologiczna zarówno klientów, jak i firm znacznie wzrasta i wiele przedsiębiorstw decyduje się na budowanie wizerunku właśnie poprzez nacisk na ekologiczne rozwiązania.
Żeby podkreślić te wartości, możesz wręczyć zarówno klientom, jak i pracownikom gadżety ekologiczne. Na przykład bidony na wodę pozwolą ograniczyć zużycie plastikowych butelek. Z kolei w kubku termicznym możemy wziąć kawę na wynos i ograniczyć zużycie jednorazowych kubków. Torba materiałowa z logiem firmy przyda się natomiast na zakupy. Pamiętaj, żeby umieścić logo w widocznym miejscu, tak żeby się wyróżniało na tle produktu.
Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
Kampanie reklamowe, z wykorzystaniem gadżetów promocyjnych, nie są nowym rozwiązaniem. Za to wyjątkowo skutecznym, nic więc dziwnego, że wiele firm się na nie decyduje. Co możesz zyskać, inwestując w gadżety reklamowe? Przede wszystkim jest to skuteczny sposób na budowanie świadomości marki. Gadżety z logiem firmy są świetnym nośnikiem reklamy.
Ponadto upominki reklamowe kreują pozytywny wizerunek firmy. W końcu kto z nas nie lubi dostawać prezentów. Tym sposobem możesz wywołać w odbiorcy pozytywne emocje i zachęcić do dalszego korzystania z usług. Dzięki temu utrwalisz się w pamięci odbiorcy i zyskasz szansę na pozyskanie nowych klientów. Gadżety reklamowe możesz wręczyć także pracownikom, czy partnerom biznesowym. W takim przypadku postaw na dopasowane upominki, na przykład do zainteresowań odbiorcy, czy branży, którą się zajmuje.